maajjsan.blogg.se

jag är mig själv, precis den person jag vill vara.

Min syster

Publicerad 2012-08-01 14:00:00 i Allmänt,

Sandra.
hon och jag har stått varandra väldigt nära i en väldans lång tid.
jag kan berätta precis allt för henne, hon lyssnar och förstår.
hon finns alltid vid min sida när jag behöver henne, alltid!
och jag är väldigt tacksam för det.
jag är tacksam för att jag har fått en sådan underbar person i mitt liv.
hon betyder så himla mycket så ja..det är svårt att förklara. väldigt svårt.
jag älskar henne jätte mycket.
och sandra, även om du och jag inte umgås lika mycket som vi gjorde innan... så ska du veta att jag tänker på dig jätte mycket. och jag saknar dig så att det gör ont. vi måste verkligen ändra på detta!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maja

YO! jag är en tjej på 13 år som här i min blogg skriver om allt mellan himmel och jord. hoppas du hälsar på ofta!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela